Τα cookies επιτρέπουν μία σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την περιήγηση στο http://eoslmay.org/. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπο μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.

Ημερολόγιο όλων των Αγώνων και Εκδηλώσεων

Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
Ημερομηνία : 2019-10-13

Σύλλογοι Μέλη Ομοσπονδίας

Tinos Running Experience 2019

Ένα τριήμερο γεμάτο Ήλιο, θάλασσα, ανθρώπινες παρουσίες, πρόσωπα γελαστά, όμορφες εικόνες, ένα τριήμερο που μας γέμισε την ψυχή, που μας έδωσε δύναμη η Μεγαλόχαρη που δεσπόζει αρχόντισσα όπως της πρέπει πάνω στο ευλογημένο νησί που αγκαλιάζετε από το καταγάλανο Αιγαίο Πέλαγος.

Ζήσαμε στιγμές μοναδικές όπως κάθε φορά που βρισκόμαστε στο νησί. Στιγμές που δεν μοιάζουν με τις προηγούμενες, έχουν όμως το ίδιο στοιχείο που μας μαγνητίζει και γεμίζει το είναι μας χαρά και αισιοδοξία για το αύριο.

Σκοπός του ταξιδιού μας το 6ο Tinos Running Experience 2019, τριάντα εξ Δρομείς που θα συμμετείχαν στους αγώνες και δώδεκα συνοδοί  φτάσαμε την Παρασκευή 7/6 στο νησί της Τήνου. Και αρχίζει η περιπέτειά μας, το προσκύνημα στη Μεγαλόχαρη προσωπική δέσμευση του καθενός, μέσα στον ιερό ναό κάτω από τα δεκάδες καντήλια – τάματα τα σκυμμένα κεφάλια όσων διαβαίνουν την πόρτα, τα χείλη που ψιθυρίζουν ζητώντας την χάρη της, τα μάτια που δακρύζουν καθώς προσκυνούν την εικόνα της και οι γυναίκες, οι γυναίκες  που ανεβαίνουν τον ανηφορικό δρόμο με τα γόνατα, βάζουν ένα ερωτηματικό στη σκέψη μας, πόσος ανθρώπινος πόνος βρίσκεται γύρω μας; μας δίνουν όμως και  την βεβαίωση ότι υπάρχει Πίστη στη Χάρη της, Πίστη γι΄ αυτόν που διαβαίνει την Πόρτα της.

Και έρχεται το βράδυ, αυτό που Όλοι περιμένουμε με ξεχωριστή διάθεση. Γνωρίζουμε την φιλοξενία των Διοργανωτών του Tinos Running Experience 2019, από την πρώτη χρονιά που ξεκίνησαν τους αγώνες, γνωρίζουμε την προσωπική τους διάθεση να μας προσφέρουν με αγάπη όλες εκείνες  τις εικόνες  που θα μας κάνουν να αγαπήσουμε το νησί τους και να πάμε εκεί ξανά και ξανά. Μια καταπληκτική βραδιά γεμάτη μουσική, φαγητό, ποτό και χορό, Όλοι αγκαλιασμένοι στο ρυθμό του Ικαριώτικου και του Μπάλου κάτω από τους πανύψηλους ευκάλυπτους της Καθολικής Σχολής των Ουρσουλινών στο χωριό Λουτρά.

Σάββατο πρωί η γνωριμία μας με το νησί, μια εκδρομή που γίνετε κάθε φορά, που βλέπουμε τους ίδιους χώρους με διαφορετική ματιά και η μικρή έκπληξη του οδηγού – ξεναγού μας κ. Νεκτάριου, ‘η επίσκεψη στο Μοναστήρι της Αγίας Πελαγίας’, περπατήσαμε στα σοκάκια του ξεχωριστού Βωλάξ,  όπου διαβάσαμε ποίηση στις ξεθωριασμένες πόρτες, είδαμε τους στίχους των ποιητών σε τοίχους έτοιμους να καταρρεύσουν, τα λόγια των λογοτεχνών μας, κραύγαζαν την ιστορικότητά μας, μας έδειχναν το μέλλον ενώ γύρω μας θωρούσαν  οι  μοναδικοί βράχοι σπάνιο γεωλογικό φαινόμενο που χρησιμεύουν  ακόμη και σήμερα σαν στηρίγματα σπιτιών, στην αυλή  τα καλάθια του τελευταίου καλαθοπλέχτη του χωριού ακουμπισμένα στο σμιλεμένο βράχο – φράχτη γεμάτα ρίγανη, μαντζουράνα και φασκόμηλο γέμιζαν με μυρουδιές  τα ρουθούνια μας.

Το εκπληκτικό Μουσείο Μαρμαροτεχνίας, ο ονομαστός  Πύργος με τους διάσημους μαρμαροτεχνίτες του και ο ιστορικός πλάτανος στην πλατεία που γευτήκαμε τα σιροπιαστά γλυκά μαζί με τον καφέ μας. Πήραμε τον δρόμο της επιστροφής για την Χώρα, καθώς ανεβοκατεβαίναμε τις διαδρομές του νησιού βλέπαμε αντίκρυ την Σύρο, την Μύκονο, την Άνδρο την Γυάρο, στο βάθος την Δήλο.

Και έφτασε το απόγευμα, ένα απόγευμα γεμάτο Μουσική, αγώνες, τερματισμούς, Απονομές. Μια γιορταστική ατμόσφαιρα κατά μήκος της παραλίας, με πρωταγωνιστές τα μικρά παιδιά, μια εικόνα μοναδική, ξεχωριστή τα άτομα με ειδικές ανάγκες, έδειχναν με το χαμόγελό τους σε όλους μας τι μπορούμε να κάνουμε. Ο ουρανός και η θάλασσα γέμισαν πολύχρωμες κορδέλες, αστέρια και κύκλους βεγγαλικών καθώς οι  εκδηλώσεις τέλειωναν και το φωτισμένο καμπαναριό της Μεγαλόχαρης έστελνε το δικό του στίγμα στο Αιγαίο.

Η βραδιά συνεχίστηκε για όλους στις γραφικές ταβέρνες όπου η παραδοσιακή κουζίνα είχε την τιμητική της.

Ξημέρωσε το πρωινό της Κυριακής για όσους επιθυμούσαν να λάβουν μέρος στη προγραμματισμένη πεζοπορία στα παλιά μονοπάτια του νησιού. Μια άλλη εικόνα του νησιού, μια γνωριμία με το μακρινό χθες καθώς διασχίζαμε με προσοχή τα στενά κάτω από τα δέντρα, μέσα από τις θολωτές  καμάρες στα μικρά χωριά και δίπλα σε νεροσουρμές χειμάρρων. Ο δυνατός αέρας μαζί με τον δυνατό Ήλιο μας συνόδεψαν μέχρι την Χώρα.

Και έφτασε η ώρα που το καράβι άραξε στο λιμάνι, επιβιβαστήκαμε γεμάτοι εικόνες, γεύσεις και μια γλυκιά κούραση πληρότητας για αυτά που βιώσαμε μαζί σαν παρέα, σαν ομάδα μαζί με άλλους ωραίους ανθρώπους που ζουν στο νησί της Τήνου. Και του χρόνου στο 7ο Tinos Running Experience.

Ελένη Μπερτσάτου 2019

Αναζήτηση

Εγγραφή Newsletter

Σύνδεση Facebook

fb-1-un

Αθλητισμός για Όλους

1-3-5-1-eoslmay-a

Μέλος της Παγκόσμιας & Ευρωπαϊκής Ομοσπον. F.I.S.p.T. & U.E.S.p.T.